Pages

Monday, January 12, 2009

doa buat palestin.....



terpanggil aku utk menukil tentang masalh yg sedang menimpa rakyat palestin nie.....ntah la.....aku pown x arif sgt ngan politik nie......tp atas nama kemanusiaan aku tampil menuntut pembelaan utk palestin....lebih2 lagi mereka seagama dgn aku dan ALLAH adalah tuhan kami.....klu org lain sibuk buat tunjuk perasaan tanda benci mereka terhadap israel.....tp aku rasa luahan hati ku di sini sdh ckp menunjukkan kebenciaan aku terhadap tentera zionis........

ntah apa yg mereka mau sebenarnya.....nak kata gaza tu besar x jugak, hasil bumi pown x da pa2 pown......tp napa nak serang........setakat hari nie hampir 900 org menjadi mangsa....3000 org plak cedera......sedangkan pihak israel baru 23 org yg mampus.......

bila jugak dorang nie mau berhenti......wat pening kepala jak.....PBB pown nama jak badan keamanan tp jd patung jak tgk2......(napa takut ka jugak???? atau ada birokrasi dalaman disitu????....ntah la....)...........mungkin dorang nie akan berhenti klu dah trn burung2 ababil kot???mcm yg Allah wat kat tentera bergajah abrahah......apa2 pown aku akan terus mendoakan rakyat palestin....lebih2 lagi aku paling benci nampak org yg x berdosa....mati cam tu je......dorang nie pkir la .....tuhan dah beri otak x guna..........kan bagus klu hidup aman.....x da perang2 nie.......ntah la.....tunggu la aku jd ketua PBB k.....hehehehehe.......(bila la tu ya???)

tu jak aku nak ckp.......apa2 pown ini cuma pendapat aku.......sebagai seorang manusia yg berperikemanusian.......

0 comments: