Photobucket

Pages

Thursday, November 5, 2009

Nafas Baru



Agak lama juga blog ini tidak diupdatekan mungkin disebabkan sang pemegang mata pena blog ini dipermainkan oleh percaturan masa. Harap maaf jika entri-entri sebelum ini memaparkan laras penulisan yang agak tidak profesional kerana saya bukanlah seorang yang mahir dalam bidang bahasa namun setelah membaca dan membuat penyelidikan dengan membaca blog-blog yang ada di alam maya ini saya terpanggil untuk melakukan nafas baru pada blog ini. Mustahil untuk saya menghasilkan nukilan yang sama hebat dengan mereka-mereka yang mempunyai blog-blog yang hebat namun tidak mustahil juga jika saya melakukannya secara perlahan bermula dari saat ini.

Diharap sekiranya ada kelemahan pada entri-entri yang akan datang para pembaca sudi menegur dan memberi nasihat agar saya dapat memperbaiki blog ini dari semasa ke semasa.

Salam inteligensia terbilang untuk semua~

0 comments: